Αν κανείς θελήσει να ψάξει λίγο για
κρυσταλλοθεραπευτικά βιβλία και πηγές, θα δει ότι υπάρχουν πάρα πολλά, και στο καθένα
περιγράφονται διαφορετικές ιδιότητες για τον κάθε κρύσταλλο από ότι στα άλλα. Η
βιβλιογραφία γύρω από αυτή την υπέροχη θεραπευτική τέχνη είναι πλέον σε άνθιση,
κάτι που πριν από 20-30 χρόνια δεν υφίστατο σε αυτό τον βαθμό. Αυτό θα έπρεπε
λογικά να είναι καλό, έτσι δεν είναι;
Κατά βάση, είναι ελάχιστα τα βιβλία που μπορούν να κατευθύνουν τον
αναγνώστη-και όποιον θέλει να ασχοληθεί με το θεραπευτικό κομμάτι των λίθων-
στην ουσία της Κρυσταλλοθεραπείας. Περιγράφονται κυρίως οι ιδιότητες των
σημαντικότερων κρυστάλλων, οι χρωματικές
τους αντιστοιχίες και η επιρροή τους στα τσάκρας, ενώ σε μερικά δίνονται
κρυσταλλοθεραπευτικές διατάξεις, άλλοτε απλές και άλλοτε πιο περίπλοκες. Ενώ αυτά
είναι πολύ βοηθητικά, υπάρχουν πιστεύω κάποια σημεία που συνήθως αδυνατούν να
καλύψουν τα βιβλία:
·
Η εσωτερική ανάπτυξη και επαφή με τον
εαυτό: Καθένας
βρίσκεται την εκάστοτε στιγμή σε ένα σημείο της ζωής του όπου έχει ήδη βιώσει
συγκεκριμένες εμπειρίες, οι οποίες επιδρούν στον τρόπο που υπάρχει και
σκέφτεται. Συνήθως είναι τέτοιες οι εξωτερικές καταστάσεις που δεν ευνοούν την ένωση
με τον Εαυτό και την βίωση της εσωτερικής αλήθειας. Για να αγγίξει ο άνθρωπος
την πραγματικότητα των κρυστάλλων, χρειάζεται να το κάνει με την Ψυχή, και όχι
με τον νου και τη λογική. Για να νιώσω την Ψυχή, χρειάζεται να έρθω σε επαφή
μαζί της πρώτα ο ίδιος ως οντότητα και στην συνέχεια να συνεργαστούν και οι
κρύσταλλοι μαζί. Χωρίς την κάθαρση της ενδοσκόπησης, πολλές φορές κινδυνεύουμε να
εκπέμπουμε μέσω των λίθων τα δικά μας άλυτα θέματα ή τις δικές μας εμμονές,
ακόμα και πνευματικές.
·
Ο κάθε κρύσταλλος έχει την δική του «προσωπικότητα» : Γεωλογικά, κανείς κρύσταλλος της
ίδιας οικογένειας, πχ. Αμέθυστος, δεν είναι ίδιος με τον άλλο. Και αυτό γιατί
οι γεωλογικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περιοχή, ακόμα και στο ίδιο
έδαφος, διαμορφώνουν εσωτερικά διαφορετικούς λίθους και ας είναι όλοι
Αμέθυστοι. Τα χημικά στοιχεία διαφέρουν, άρα και οι θεραπευτικές τους ιδιότητες
έχουν διαφορά. Για αυτό χρειάζεται κάθε κρύσταλλο να μάθουμε να τον αφουγκραζόμαστε
με προσοχή, χωρίς τις παρωπίδες του ονόματος που του έχει δωθεί.
·
Κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του
ενεργειακές ανάγκες και δυνατότητες : Ενώ σε γενικές γραμμές οι άνθρωποι νιώθουν κάποια κοινά
στοιχεία για τους λίθους, ωστόσο το κάθε άτομο έχει τη δική του αύρα, με τα
δικά της χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει πως μία τεχνική μπορεί να αποδειχτεί
χρήσιμη ως επί το πλείστον αλλά όχι για όλους. Είναι σημαντικό να μπορεί κανείς
να αντιλαμβάνεται αυτό που είναι σαν ενέργεια, σαν σώμα, νους και πνεύμα και με
τον καιρό να επιλέγει τις κατάλληλες τεχνικές για τον ίδιο του τον εαυτό,
ξέχωρα από αυτά που λένε τα βιβλία.
·
Το χρώμα ενός κρυστάλλου δεν είναι το
μοναδικό κριτήριο για θεραπεία: Τα χρώματα στους κρυστάλλους δημιουργούνται από χημικές
ενώσεις και δείχνουν περισσότερο το ποιά στοιχεία είναι πιο ενεργά παρά κάποια
συγκεκριμένη ιδιότητα. Για παράδειγμα, ο Αιματίτης περιέχει σίδηρο, το ίδιο
όμως και η Ακουαμαρίνα (αν και σε μικρότερο ποσοστό). Το χρώμα του Αιματίτη
είναι μαύρο με εσωτερικό κόκκινο, και της Ακουμαρίνας είναι το γαλάζιο. Και οι
δύο, ωστόσο, δίνουν αντοχή και επιμονή, ο καθένας όμως με τον δικό του τρόπο.
Εάν τοποθετηθεί η Ακουαμαρίνα στα χαμηλότερα τσάκρας μπορεί να ξεκαθαρίσει τη
σύγχυση που βιώνουμε στην καθημερινότητα μας ή εντός του εαυτού, κάτι πολύ
σημαντικό για τον καθένα. Το χρώμα, λοιπόν, από μόνο του δεν παίζει τόσο
σημαντικό ρόλο όσο η ίδια η ενέργεια που διαθέτει το κάθε ορυκτό.
Όλα αυτά δεν σημαίνουν πως δεν πρέπει να διαβάζουμε βιβλία και να
ψάχνουμε για πληροφορίες. Εκείνο που είναι ωφέλιμο να γίνεται είναι να
συνδυάζουμε την γνωστική πληροφορία με εκπαίδευση, εξάσκηση, διάθεση για
ανακάλυψη και κυρίως με την γνώση που βρίσκεται εντός μας. Η διαφορετικότητα σε
όλα τα επίπεδα είναι αυτό που κάνει την κρυσταλλοθεραπεία μία πολύπλευρη
θεραπεία μιας και αντιμετωπίζει τον κάθε άνθρωπο σαν κάτι ξεχωριστό. Χρειάζεται
λοιπόν ο καθένας πρώτα να μάθει τον εαυτό του ώστε να μπορεί να διακρίνει όσα
βοηθούν αυτό, για να μπορέσει στη συνέχεια να κατανοήσει όσα βοηθούν και τους
άλλους.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου