Πώς χρησιμοποιούμε τους κρυστάλλους πάνω στα τσάκρα;





Ένας από τους βασικότερους τρόπους που μπορεί κανείς να βοηθηθεί από την πολύτιμη ενέργεια των κρυστάλλων, είναι με το να τους τοποθετήσει στα 7 βασικά ενεργειακά κέντρα (τσάκρα) και σε μερικά δευτερεύοντα-ειδικά αν κανείς έχει γνώσεις βελονισμού. Πολλά βιβλία και σεμινάρια αναφέρουν ότι με το να τοποθετηθούν στα τσάκρα οι λίθοι με το ανάλογο χρωματικό κραδασμό (κόκκινοι στο πρώτο κέντρο, πορτοκαλί στο δεύτερο, κοκ.) θα μπορέσει να υπάρξει ενεργειακή εξισορρόπηση και πως είναι μία καλή τεχνική για πιο συχνή χρήση. 

Αυτό βέβαια ισχύει, αλλά δεν είναι 100% ακριβές. Όπως έχω ξανασυζητήσει, τα τσάκρα είναι ιδιαίτερα λεπτοφυείς ενεργειακές δομές που αλλάζουν συνεχώς και εξελίσονται,ενώ παράλληλα κάθε άτομο διατηρεί δικές του δονήσεις, κάτι που σημαίνει πως ο καθένας έχει και διαφορετικές θεραπευτικές ανάγκες.
Ένας άνθρωπος που είναι υπερβολικά γειωμένος και εστιασμένος μόνο στη γήινη πραγματικότητα πιθανόν να αποκτήσει μεγαλύτερες εμμονές με τα υλικά αγαθά αν τοποθετηθούν στο πρώτο του κέντρο κόκκινα ορυκτά, ή ένας που έχει πάθος με την ιδέα της εξουσίας (ένα υπερλειτουργικό ηλιακό πλέγμα), αυτό θα υπερτονιστεί με έναν Κιτρίνη σε αυτό το τσάκρα. Εδώ, λοιπόν, χρειάζεται κανείς να έχει αναπτύξει την αντίληψη του προκειμένου να μπορεί να αναγνωρίσει όλα τα σημάδια και τα χαρακτηριστικά που είναι καλό να δουλευτούν σε κάθε κέντρο.

Μερικοί βοηθητικοί (αλλά όχι απόλυτοι) κανόνες, είναι οι εξής:

Βορνίτης
*Όταν κανείς είναι υπερβολικά "γειωμένος" (όπου δείχνει έντονη τάση βαρεμάρας για τη ζωή,
απάθεια, εστίαση μόνο σε βασικούς κανόνες επιβίωσης), φροντίζουμε να επιλέξουμε λίθους που φέρουν πολλά χρωματικά φάσματα, όπως ο Λαβραδορίτης, το Μαύρο Οπάλιο (με ιριδισμούς), ο Οψιδιανός Ουράνιο Τόξο και ο Βορνίτης. Είναι κατάλληλοι κυριώτερα για το πρώτο τσάκρα, αλλά και για να τοποθετηθούν κάτω από τα πέλματα.



*Προσπαθούμε να αποφύγουμε έντονα ενεργοποιητικούς λίθους στο δεύτερο τσάκρα όταν μία γυναίκα είναι στις μέρες της εμμήνου ρύσεως, αλλά και για όσους φοβούνται να εκφράσουν δημιουργικά τις ποιότητες τους. Προτιμάμε λίθους θρέψης και εμπιστοσύνης, όπως η σκουρόχρωμη Καρνεόλη, το σκούρο Κεχριμπάρι, το Περίδοτο και η Χρυσόκολλα. 

*Σε ένα υποτονικό ηλιακό πλέγμα, βοηθούν πολύ οι μελί κρύσταλλοι, όπως ο Μελί Καλσίτης και η Μελί Τουρμαλίνη. Στην πορεία μπορούμε να προσθέσουμε Κιτρίνη ή/και Ηλιόλιθο. Σε υπερλειτουργικό ηλιακό πλέγμα, αποφεύγουμε τα κίτρινα ορυκτά και εξισορροπούμε την περίσσια ενέργεια με Μαλαχίτη, Τυρκουάζ και Μάτι Τίγρης. 

*Μην φοβηθείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο πράσινα ορυκτά φροντίδας (όπως ο Αβεντουρίνης, ο Ζοϊσίτης, ο Πράσινος Χαλαζίας Σερίφου και ο Πράσινος Τουρμαλίνης) μετά από σοκ και θλίψη. Τα έχει ανάγκη ο οργανισμός προκειμένου να ξεπεράσει τα έντονα συναισθήματα και τις ταραγμένες σκέψεις. 

Αμαζονίτης
*Θυμηθείτε πως το ηλιακό πλέγμα και η καρδιά είναι τα δύο κέντρα που το συναίσθημα επικοινωνεί. Φροντίστε να τοποθετείτε ανάμεσα τους λίθους που θα διατηρήσουν καθαρή αυτή την "επικοινωνία",
όπως Ροδοχρωσίτη (για να μετριαστεί ο πόνος από εσωτερικές πληγές), Αμετρίνη (για να υπάρξει θετικότητα και αισιοδοξία) και Αμαζονίτη (για συναισθηματική εξισορρόπηση).





*Μπορείτε να τοποθετήσετε πολύχρωμο Αχάτη στον λαιμό για ευελιξία στην έκφραση και λεκτική εφευρετικότητα. Φροντίστε να υπάρχει ένα ήδη σταθερό ηλιακό πλέγμα και ένα καθαρό δεύτερο κέντρο. 

*Πριν ασχοληθείτε με την διόραση, εργαστείτε ως προς την ηρεμία και εξάσκηση του νου στο τώρα. Τοποθετήστε Αμέθυστο ή Μωβ Χαλκηδόνιο για αυτόν τον σκοπό. 

*Εργαστείτε με τα μαύρα ορυκτά για ενδοσκόπηση, σταθερότητα, προστασία (ακόμα και από τα εσωτερικά πρότυπα φόβου) και εσωτερική καλλιέργεια. Προσθέστε στην πορεία κόκκινα ορυκτά, ώστε να μπορέσετε να ακολουθήσετε με συνέπεια και συνείδηση τους θετικούς στόχους σας. 

Σπεκτρόλιθος 
*Μην ξεχνάτε πως μπορείτε να τοποθετείτε ορυκτά γύρω από το σώμα σας και όχι απαραίτητα πάνω στα τσάκρα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εργαστείτε συνολικά με πολύ συγκεκριμένες δονήσεις.
Κατάλληλοι είναι ο Τουρμαλινούχος Χαλαζίας, ο Σπεκτρόλιθος (ανώτερη οκτάβα του Λαβραδορίτη), το Διαμάντι Herkimer, το Επίδοτο, το Περίδοτο και ο Κουνζίτης.


Σχόλια